2020. június. 3. szerda

Hány órának számít egy otthoni munkanap? Adatvédelmi szempontból melyek a munkavállaló és a munkáltató kötelezettségei és jogai? Mi a jogi helyzet baleset, károkozás, szerződésszegés esetén? Milyen technikai lehetőségek állnak rendelkezésre a home office ellenőrzéséhez? Hogyan javítható a teljesítmény és a munkaszervezés? Melyek a teljes home office és a hibrid megoldások tapasztalatai?

A “Home office 360°: megoldások HR perspektívából” című konferencián gyakorlati szempontból, az eddigi tapasztalatokra építve mutatjuk be a legfontosabb témaköröket. Az előadások során konzultációs lehetőséget is biztosítva, interaktív módon vizsgáljuk és elemezzük a mindennapokban nehézséget jelentő eseteket. A konferencia részletes tartalmát ide kattintva töltheti le.

2020. május 14-i online konferenciánk előadói Dr. Holló Dóra (ügyvéd, egyetemi adjunktus, munkajogi szakjogász), Kocsis Tamás
(adatszivárgás-specialista, információbiztonsági tanácsadó) és Tihanyi Gabriella (távmunka és home office tanácsadó).

Az online konferencián a közvetítéshez a Google Meet alkalmazást használjuk. Nem szükséges hozzá semmilyen kiegészítő letöltése, bármelyik böngészőből elérhető.

Regisztráljon webkonferenciánkra és hozzuk ki együtt a legtöbbet a home office lehetőségeiből!

Időpont és helyszín

2020. május 14.

Webkonferencia online részvétellel

Jelentkezés a konferenciára

Nyerjen átfogó képet a hatékony home office megoldásokról!

Jelentkezés a konferenciára

Hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel ingyenes tájékoztatónkra.

Tovább a hr hírlevél feliratkozáshoz→

Előadás anyagok letöltése

A kapott kóddal letöltheti az előadások anyagait az alábbi linken:konferencia anyagok